📡 聖殿情報

安重根「爲國獻身軍人本分(위국헌신군인본분)」1910年3月26日死刑執行日

♪엘비스 프레슬리「하우 그레이트 다우 아트」1972



♪Elvis Presley How Great Thou Art 1972
エルビス プレスリー「ハウ グレート ダウ アート」1972
https://youtu.be/GtijCEuoJPI


How great Thou Art
ハウ グレート ダウ アート
あなたの御業(みわざ)は何と偉大でしょうか


Oh Lord my God! When I in awesome wonder
主なる私の神よ 
私は感動し驚く時


Consider all the world Thy hand hath made
あなたの御手が創られた
すべての世界を思うのです


I see the stars, I hear the mighty thunder
私は星を見ます   
力強い雷を聞きます


Thy power throughout the universe displayed
天宙に展開されたあなたの力を


Then sings my soul, my Saviour God, to Thee,
そして、私の魂は歌うのです  
救いの神であるあなたに


How great Thou art! How great Thou art!
あなたの業(わざ)は何と偉大
何と偉大でしょうか


When Christ shall come with shout of acclamation
キリストが来られる時、
大声で叫びながら


And take me home what joy shall fill my heart!
私を神の家に
連れて行って下さい  
私の心に喜びが満ちます


Then I shall bow in humble adoration
その時、私はつつましく
篤(あつ)い敬拝を捧げます


And there proclaim, my God, how great Thou art!
そして、宣布します   
私の神の御業の偉大なる事を



   * * *


♪賛美歌「輝く日を仰ぐとき」2019.8.18山口聖殿