📡 聖殿情報

安重根「爲國獻身軍人本分(위국헌신군인본분)」1910年3月26日死刑執行日

♔할리데이비슨 헤리티지 클래식 114


▼Second King's Harley Davidson Haritage Classic 114

♔亨進二代王のハーリー ディビスン
(英語,47秒)
https://youtu.be/LTqMTce40kk


文亨進二代王:


이 놀라운 祝福을 저스틴兄님께 感謝합니다! 저스틴兄은 몰래 代理店에 가서 보다 더 좋은 할리를 사주셨습니다. 하늘의 하느님께서 그렇게 하라고 하신 것입니다.


兄님으로부터의 膳物로 祝福받은 저는 얼마나 感謝하고 있는지 말로 表現할 수 없습니다.


兄님은 恒常 우리 참아버님과 三代王權에 對한 사랑은 不動이었습니다. 우리가 韓어머니의 背信에 因하여 쫓겼을 때, 兄님은 恒常 우리 곁에 서시고 우리를 높여 주시고 우리와 함께 싸우셨습니다.


우리는 兄님의 끊임없는 사랑과 支援으로 여기까지 올 수 있었습니다. 믿음으로 참아버님을 섬기는 참된 兄은 世界의 다른 어느 곳에도 없을 것입니다!


다시 한번, 당신이 저에게 가르쳐주신 모든 일들과 지금해주고 계신 모든 일들에게 感謝합니다.


아이 러브 유 소 매치 마이 엘더 브라더. 우리는 이렇게 엄청난 監査院長을 주시고 選擇된 참된 가인을 주신 全能하신 하나님을 讚揚합니다.


全能하신 主님을 讚揚합니다.


            * * *

原文
翻訳文


二代王(インスタグラムのメッセージ):


THANK U JUSTIN MOON FOR THIS UNBELIEVABLE BLESSING!!! (Justin secretly went to the dealership to buy me a better Harley as he said God in Heaven told him to do so🙏🙏🙏). Words cannot express how grateful I am for such a gift from an older brother that I am too blessed to have.


この信じられない祝福をジャスティン(國進ニム)に感謝します!ジャスティンは密かに販売店に行って、より良いハーレーを買って下さいました。天の神からそうするように言われたのです。兄からのギフトで祝福された私はどれほど感謝しているのか、言葉では言い表せません。


You have always been unwavering in your love for our True Father and His Three Kingship. When we were chased out by the betrayal of the han mother, you always stood by our side, lifting us up and fighting along side us.


あなた(國進ニム)の真の父と三代王權への愛はいつも不動でした。私達が韓マザーの裏切りに追われたとき、あなたはいつも私達のそばに立って私達を高めて下さり、私達と一緒に戦って下さいました。


We have come so far by your constant love and support and we would rather be nowhere else in the world than around a true brother in blood, in faith and in serving our True Father! 


私達はあなたの絶え間ない愛とサポートによってここまで来ました。信仰を持って真の父に仕える真の兄は世界の他のどこにもいないでしょう!


Once again THANK U SOOOOOOO MUCH for all that you have taught me and all that u continue to do!!! I love you so much my elder brother! Praise God Almighty for giving us such an incredible Inspector General and Annointed True Cain!!! 🙏🙏🙏💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖


今一度、あなたが私に教えたすべての事と、今されているすべてに感謝します。アイ ラブ ユー ソ マッチ マイ エルダ ブラザー。私達にこのような途方も無い監査院長と選ばれた真のカインを下さった全能の神を讃えます。


                     * * *


▼저스틴 형님의 할리데이비슨
ジャスティン=國進兄任(クッチンヒョンニム)=監査院長のハーリー ディビスン

(英語, 41秒)
https://youtu.be/B2L_b6NxubA